Δείτε πώς μπορείτε να σαρώσετε έγγραφα στο Android

115
scanning apps lowres 6239

Οι σαρωτές εγγράφων ήταν κάποτε ένα κοινό αντικείμενο στο σπίτι και στο γραφείο και χρησιμοποιούνταν για τα πάντα, από την αρχειοθέτηση οικογενειακών φωτογραφιών μέχρι την ψηφιοποίηση επαγγελματικών εγγράφων. Παρά τη δημοτικότητά τους, για πολλούς καταναλωτές, το smartphone έχει αντικαταστήσει την ανάγκη να διαθέτουν σκάνερ.

Ωστόσο, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Android τηλέφωνό σας ως σαρωτή εγγράφων, υπάρχουν μερικοί εύκολοι τρόποι για να το κάνετε.

Με Google Drive

Το Google Drive υπάρχει σε πολλές συσκευές Android και παρέχει έναν εύκολο τρόπο σάρωσης εγγράφων. Όπως επισημαίνει η Google, η διαδικασία είναι αρκετά απλή. Ανοίξτε την εφαρμογή Google Drive στο τηλέφωνό σας Android. Πατήστε το εικονίδιο «+» στην κάτω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια, επιλέξτε «Σάρωση» από τις επιλογές. Σε αυτό το σημείο, μπορεί να σας ζητηθεί να δώσετε στο Google Drive άδεια πρόσβασης στην κάμερά σας. Εάν σας ζητηθεί, πατήστε “Να επιτρέπεται”.

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το Google Drive για να τραβήξετε μια φωτογραφία του εγγράφου σας. Αφού τραβήξετε τη φωτογραφία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο περικοπής για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καταγράψει τις άκρες.

Με εφαρμογή scanner

Ανοίξτε το Google Play Store. Πατήστε το εικονίδιο “Αναζήτηση” και αναζητήστε “scan”. Επιλέξτε μία από τις πολλές διαθέσιμες επιλογές, όπως το Microsoft Lens ή το Adobe Scan. Μόλις βρείτε την εφαρμογή που θέλετε, εγκαταστήστε την επιλογή που έχετε επιλέξει, ανοίξτε την και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε. Αν και κάθε εφαρμογή διαφέρει ελαφρώς, οι περισσότερες θα έχουν παρόμοια ροή εργασίας με το Google Drive.

Όποια μέθοδο ή εφαρμογή κι αν επιλέξετε, το τηλέφωνό σας θα πρέπει να εξυπηρετεί καλά τις ανάγκες του σαρωτή σας, επιτρέποντάς σας να ψηφιοποιείτε εύκολα σχεδόν οτιδήποτε.

πηγή: slashgear.com