Η Apple έχασε μερίδιο από την αγορά smartwatch από τη Samsung το τρίτο τρίμηνο του έτους

59
screenshot 3 (1)
©Samsung

Οι παγκόσμιες αποστολές έξυπνων ρολογιών αυξήθηκαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων Counterpoint Research.

Η Apple παρέμεινε ο κορυφαίος πωλητής, αλλά το μερίδιό της μειώθηκε κατά 10% από έτος σε έτος, γεγονός που μπορεί εν μέρει να αποδοθεί στο ότι το τελευταίο smartwatch της εταιρείας, το Watch Series 7, κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο. Ένας άλλος προφανής λόγος είναι ότι η Samsung βγάζει τώρα καλύτερα έξυπνα ρολόγια.

Η Samsung ήταν ο μεγαλύτερος νικητής του τρίτου τριμήνου και κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις αποστολές της. Όσον αφορά στις πωλήσεις, αυτό ήταν ένα τρίμηνο ρεκόρ για την εταιρεία. Ξεπέρασε τη Huawei ως ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής και μείωσε τη διαφορά από την Apple. Αυτό φαίνεται να σημαίνει ότι η φετινή σειρά Galaxy Watch 4, η οποία είναι η πρώτη που τρέχει την πλατφόρμα Wear OS που έχει αναπτυχθεί από κοινού από τη Samsung και την Google, τα πάει εξαιρετικά καλά, αλλά περισσότερο από το 60% του όγκου πωλήσεων προήλθε από τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, όπου τα μοντέλα μεσαίας έως υψηλής τιμής είναι τα πιο δημοφιλή.

πηγή: phonearena.com