Η Apple θα σας ρωτήσει πριν σας στοχεύσει με τις διαφημίσεις της στο iOS 15

250
when will ios 15 come out
©9to5mac.com

Η Apple θα αρχίσει να ζητά άδεια για να ενεργοποιήσει τις Εξατομικευμένες διαφημίσεις στο iOS 15, τη μέθοδο της εταιρείας για την προβολή σχετικών διαφημίσεων στο App Store και το Apple News, αναλύοντας αυτό που διαβάζετε, αγοράζετε και αναζητάτε στη συσκευή σας. Η εταιρεία συνήθιζε να συλλέγει αυτές τις πληροφορίες από προεπιλογή, αλλά τώρα σχεδιάζει να ζητήσει άδεια. Η Apple ζήτησε από άλλους προγραμματιστές να ζητήσουν την άδεια των χρηστών με το ντεμπούτο της Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών, οπότε φαίνεται ότι δείχνει ότι θα τηρήσει ένα παρόμοιο πρότυπο.

Το αναδυόμενο παράθυρο “Εξατομικευμένες διαφημίσεις” πρέπει να εμφανίζεται όταν ανοίγετε το App Store εάν εκτελείτε την πιο πρόσφατη έκδοση beta του iOS 15. Στο αναδυόμενο παράθυρο, η Apple γράφει ότι οι διαφημίσεις θα σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε σχετικές εφαρμογές, προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ παράλληλα προστατεύετε το απόρρητό σας, χρησιμοποιώντας «αναγνωριστικά που δημιουργούνται από τη συσκευή και δεν συνδέετε διαφημιστικές πληροφορίες με το Apple ID σας».

Σύμφωνα με την πολιτική διαφήμισης της Apple, οι πηγές από τις οποίες αντλεί πληροφορίες ποικίλλουν, αλλά μπορούν να περιλαμβάνουν τις πληροφορίες της συσκευής σας (συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας σας εάν έχετε χορηγήσει άδεια), αναζητήσεις και αγορές στο App Store και ειδήσεις που διαβάζετε στο Apple News. Η εταιρεία συνδέεται με την πολιτική της και σας επιτρέπει επίσης να απενεργοποιήσετε πλήρως τις εξατομικευμένες διαφημίσεις στην εφαρμογή Ρυθμίσεις.

πηγή: theverge.com