Η νέα διαφήμιση της Apple σας υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι το Apple Watch

149
best apple watch 1

Η Apple θέλει να ξέρετε ότι η αγορά ενός Apple Watch θα μπορούσε να είναι θέμα ζωής και θανάτου, κι αυτό αποτυπώθηκε περίφημα σε μια νέα διαφήμιση.

Με τίτλο “911”, το διαφημιστικό σποτ διάρκειας ενός λεπτού δεν εμφανίζει λεπτομέρειες, ακούτε απλώς τρεις τηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ των χειριστών του 911 και των ατόμων που κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν το Apple Watch τους όταν κινδύνεψαν να πεθάνουν: μία κοπέλα που κόντεψε να πνιγεί σε αυτοκίνητο που βυθίζεται, ένας άντρας που έπεσε από μεγάλη απόσταση και έσπασε το πόδι του και ένας κωπηλάτης που παρασύρθηκε στη θάλασσα.

Ο καθένας τους έχει ένα αίσιο τέλος, μας ενημερώνει η Apple: «Με τη βοήθεια του ρολογιού τους, ο Τζέισον, ο Τζιμ και η Αμάντα σώθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά». Αλλά το υποκείμενο μήνυμα είναι σαφές: αν δεν είχαν Apple Watch, θα μπορούσαν να είχαν πεθάνει.

πηγή: theverge.com