Πιο δημοφιλές το Zoom, λιγότερο το Skype κατά τη διάρκεια της πανδημίας

77
zoom meeting 5780354 1280

Η εργασία από το σπίτι έχει αλλάξει δραματικά τον τελευταίο χρόνο όπως και οι προτιμήσεις μας στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε. Το 2020 το Skype ήταν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα βιντεοκλήσεων. Τα στοιχεία του EmailToolTester, δείχνουν ότι κατείχε το 32,4% της αγοράς, ενώ μέσα σε ένα μόνο έτος έπεσε κατά 25,8%. Αντίθετα το Zoom είχε αύξηση κατά 22,3%, ενώ το Google Meet κατά 20,2%.

Αυτή τη στιγμή το Zoom κατέχει περίπου το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς, και κυριαρχεί σε χώρες όπως Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Γερμανία, Ιαπωνία, Ρωσία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες. Το Google Meet είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία, ενώ το Microsoft Teams ηγείται σε χώρες όπως η Πολωνία, η Νότια Αφρική και η Τουρκία.

Η άνοδος της πλατφόρμας μπορεί να αποδοθεί στις δωρεάν υπηρεσίες του, ενώ η Microsoft από την πλευρά της έπαιξε επίσης ρόλο, επιτρέποντας στο Skype να χάσει χρήστες, αν και συνεχίζει να το συνδυάζει με τα Windows. Η Microsoft είναι σαφές πλέον ότι έχει μετατοπίσει την εστίαση της στο Teams, ειδικά από την στιγμή που το μερίδιό του στην αγορά το 2021 έχει φτάσει στο 14,5%.

Εκείνοι που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο το Skype αποτελούν μόλις το 6,6% της συνολικής αγοράς, ενώ η αξία του εκτιμάται ότι έως το 2027 θα ανέρχεται στα 10,92 δισεκατομμύρια δολάρια.

πηγή: gr.pcmag.com