Τι είναι το Clubhouse, η νέα τάση στα social media;

84
in this photo illustration, the clubhouse app seen displayed
BRAZIL - 2021/02/10: In this photo illustration, the Clubhouse app seen displayed on a smartphone screen. (Photo Illustration by Rafael Henrique/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)

Το Clubhouse, η αποτίμηση του οποίου μόλις σε 1 χρόνο λειτουργίας κοντεύει τα 4 δισεκατομμύρια, είναι η τελευταία άφιξη στα social media apps και ήρθε για να μείνει. Την εφαρμογή έκανε viral ο Elon Musk, ο οποίος χρησιμοποίησε το Clubhouse για μια ομιλία του και προσέλκυσε πάνω 5.000 χρήστες, ξεπερνώντας το ανώτατο όριο χρηστών που δέχεται η εφαρμογή σε κάθε chat room.

Πώς λειτουργεί;

Το Clubhouse είναι ένα app, που σε αντίθεση με την πλειοψηφία των social media apps, δεν βασίζεται στην εικόνα, αλλά στον ήχο. Η πρόσβαση σε αυτό είναι δυνατή μόνο μετά από πρόσκληση υπάρχοντος μέλους. Το app ενθαρρύνει τους χρήστες να εξερευνήσουν τα clubs, ή αλλιώς τα δωμάτια, και να μπαινοβγαίνουν σε συζητήσεις. Η θεματική των clubs μπορεί να αφορά παρουσιάσεις βιβλίων, ομιλίες, συζητήσεις, ακόμη και επαγγελματικές εκδηλώσεις. Οι χρήστες επιλέγουν αυτόματα σε ποιο δωμάτιο επιθυμούν να εισέλθουν με βάση το ενδιαφέρον τους, συνδέονται με άτομα από όλο τον κόσμο, ακόμη και με διάσημους, και έχουν την επιλογή να συμμετάσχουν ενεργά σε μια συζήτηση ή να είναι απλοί ακροατές. Χαρακτηριστικό είναι ότι στα δωμάτιά μπορεί να ‘βρίσκονται’ ως συνομιλητές ή διοργανωτές πολλοί celebrities όπως η ο Zuckerberg, o Aston Kutcher και ο Bill Gates.

Πώς έγινε τόσο δημοφιλής
Η εταιρεία ανακοίνωσε στα τέλη Φεβρουαρίου ότι έχει περισσότερους από 10 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε εβδομάδα.
Μεγάλο μέρος της αστραπιαίας επιτυχίας του Clubhouse οφείλεται στην ενεργή συμμετοχή celebrities. Οι θαυμαστές περιγράφουν ότι η εμπειρία της πλατφόρμας δημιουργεί ένα αίσθημα οικειότητας με τις δημόσιες προσωπικότητες, που δεν συγκρίνεται με τις υπόλοιπες λιγότερο διαδραστικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το περιεχόμενο των συνομιλιών δεν αποθηκεύεται, εξιτάρει τους χρήστες, προκαλώντας τους ανυπομονησία. Επιπλέον, σε μια εποχή που κατακλύζεται από ατέρμονες βιντεοκλήσεις μέσω Zoom και FaceTime, προσφέρει κάτι πρωτοποριακό και έρχεται να ξεχωρίσει από τα ήδη υπάρχοντα apps.

Το γεγονός ότι το Clubhouse δεν έχει πραγματικό ανταγωνισμό στο χώρο του ήχου, σε συνδυασμό με την επιτυχία του να προσελκύει διάσημους και να φιλοξενεί εκδηλώσεις σε πραγματικό χρόνο, αποδεικνύει ότι το app έχει κλειδώσει τη θέση του στον ψηφιακό κόσμο.

πηγή: newmoney.gr