Το Snapchat στοχεύει στη δυνατότητα αγορών με επαυξημένη πραγματικότητα (AR)

85
963b09a1fb4f2a0bd02b95bc178f7979
©Snapchat

Η μητρική εταιρεία της Snapchat αγόρασε τh Vertebrae, μια εταιρεία που επιτρέπει σε διάφορες μάρκες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται τρισδιάστατες εκδόσεις των προϊόντων τους. Η ομάδα των 50 ατόμων της Vertebrae θα συνεχίσει να αναπτύσσει την πλατφόρμα για υπάρχοντες και νέους πελάτες, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Snap. Η ιδέα είναι ότι μια εταιρεία μπορεί εύκολα να ανεβάσει οπτικά στοιχεία και άλλες πληροφορίες σχετικά με ένα αντικείμενο στο Vertebrae και να δημιουργήσει μια τρισδιάστατη έκδοση για να έχουν πρόσβαση οι καταναλωτές και, ενδεχομένως, να το αγοράζουν απευθείας στο Snapchat.

Ενώ η Snap χρησιμοποίησε για πρώτη φορά την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για εφέ, η εταιρεία βλέπει όλο και περισσότερο την AR ως έναν τρόπο για ψώνια. Οι πρώτες δοκιμές αγορών AR, όπως μια πρόσφατη συνεργασία με την Gucci για να επιτρέψουν στους χρήστες να “δοκιμάσουν” ένα ζευγάρι παπούτσια, έδειξαν στο Snap ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν κάτι αφού αλληλεπιδράσουν μαζί του σε μορφή 3D.

πηγή: theverge.com