Το “Squid Game” έφερε περισσότερο κόσμο στο Netflix

137
squid game 0

Το “Squid Game” του Netflix βοήθησε να προσελκύσει περισσότερους νέους πελάτες στην πλατφόρμα από το αναμενόμενο, δήλωσε την Τρίτη το Netflix.

Μετά από μια απότομη επιβράδυνση το πρώτο εξάμηνο του 2021, το Netflix πρόσθεσε 4,38 εκατομμύρια συνδρομητές από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο για να φτάσει τα 213,6 εκατομμύρια παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv, οι αναλυτές της Wall Street είχαν προβλέψει 3,86 εκατομμύρια προσθήκες.

Το Netflix γνώρισε μια έκρηξη συνδρομητών πέρυσι καθώς ο COVID-19 κράτησε το κοινό στο σπίτι, αλλά η ανάπτυξη σταμάτησε στις αρχές του τρέχοντος έτους. Ταυτόχρονα, η Disney+ της Walt Disney, το HBO Max και άλλοι ανταγωνιστές, ενίσχυσαν τις προσφορές τους.

Στη συνέχεια, το κορεατικό δράμα “Squid Game” έκανε το ντεμπούτο του στις 17 Σεπτεμβρίου και εξέπληξε τα στελέχη καθιστώντας την πιο δημοφιλή πρωτότυπη σειρά της υπηρεσίας. Την Τρίτη, το Netflix είπε ότι 142 εκατομμύρια νοικοκυριά είχαν παρακολουθήσει τη σειρά, που δείχνει την ιστορία ανθρώπων που ανταγωνίζονται σε έναν θανατηφόρο διαγωνισμό για να διαγράψουν το οικονομικό τους χρέος.

Η σειρά, φτιαγμένη με σχετικά μικρό προϋπολογισμό, έφτασε στην κορυφή των charts τηλεθέασης του Netflix σε 94 χώρες, ξεκίνησε τις πωλήσεις κοστουμιών και αθλητικών παπουτσιών Vans και πυροδότησε το ενδιαφέρον για εκμάθηση κορεατικών.

Η ένταση γύρω από το “Squid Game” αναμένεται επίσης να ανέβει το τρέχον τρίμηνο. Το Netflix προέβλεψε ότι θα συγκεντρώσει 8,5 εκατομμύρια νέους πελάτες μέχρι το τέλος του έτους, μπροστά από τις προβλέψεις του κλάδου για 8,33 εκατομμύρια.

πηγή: reuters.com